I startblocket till livet

Premiärnatten

Publicerad 2010-06-30 22:57:55 i Vardag

på Ålidhem! Lånade halva Samuels säng natten som var för då va allt ett kaos, men inatt! Eller nu ljög jag litegranna för jag har ju sovit hos folk som bott här, men nu är det jag som bor här!Sängen är bäddad, jobbet färdigt för idag och rummet ser fortfarande ut som ett bombnedslag! Har inte fått ordning på någonting idag, bara saker som tillkommigt :P Men imorgon ska det botas! Är ledig på dagen och inget inplanerat mer än städa, städa, få ihop allt tekniskt, handla lättmjölk och jordgubbsfil. Hänga upp min spegel också, men såg just en spik i väggen så gör nog det på en gång nu ikväll!

Tuggar russin frenetiskt nu, är sjukt hungrig men känns för sent att laga mat och har som sagt igen fil eller mjölk hemma än. Russin är gott :)

Hoppas jag kan sova gott, men det brukar jag ju typ alltid! Blir nog finfint de här. De verkar inte vara galna vegankollektivister som vill konvertera mig från hamburgarnas sida. Än ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela