I startblocket till livet

På Östersundsbussen

Publicerad 2010-06-22 08:13:17 i Vardag

Jahapp, nu sitter jag här. Kunde inte somna så tog fram datorn och tänkte skriva en bit åt er. Påväg till Dorotea nu, men det är ju så när man åker buss.. Aldrig blir det raka vägen. Gör inte mig så jättemycket, har tänkt försöka sova på en stund igen. Halvvänt dygnet nu inför 6 nätters jobb men går ju som dåligt nu när jag inte kan somna om, skulle behöva sova iaf till elva, helst längre.
Skönt det finns internet på bussen, kunde jag kolla facebook och buke ;) Men kasst är det.. Om jag skriver att 7,5GB i 3,2kB/s kommer ta 2veckor och 3 dagar så kanske det säger er någonting.

Tittade på random precis ut genom fönstret och då körde bussen förbi en stor älgko! Hon stod typ 30m från vägen på ett kalhygge, fin! :)
Igår hyrde vi en film, jag och Samuel alltså, han är fortfarande förkyld, sjukt drygt. Men iaf den hette Blood and Bone tror jag det var och slog båda våras förväntningar och var riktigt bra!! Roligt man kan bli positivt överraskad av en film om streetfighters, trodde den skulle va precis som typ Million Dollar Baby eller Cinderella Man men den var egen och spännande. 8/10 får den av mig!

Nu ska jag slöspana efter fler älgar och vänta på John Blund, han är nog inte långt borta för jag känner mig faktiskt trött, irriterande jag inte kan somna. Bättre lycka denna gång. Även fast jag redan är irriterad på att jag glömde ta med något lypsyl, och självklart känns läpparna torra bara för det! Men i övrigt har jag nog med allt, för jag har då lyckats fylla båda väskorna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela