I startblocket till livet

Nu flyttar jag!

Publicerad 2010-06-28 15:23:33 i Vardag

Har varit in idag och flyttat alla mina kläder, som btw bara tar upp ena garderoben! Så de andra behöver fyllas på med nytt ;) Fast ska rymma mina skor där sen också, de rymdes inte i bilen idag. Körde böcker också, och skolgrejerna, och lakan och handdukar. Nu är det verkligen på gång! Har adressändrat idag, och sitter i telefonkö till Radiotjänst för att säga upp min tv-licens. NAJS! :D Fast de som bor i kollektivet nu sov, tror dom jobbar natt, och vaknade inte när jag sprang ut och in och packade in kläder i garderoberna. Men träffar dom säkert imorgon, de lär inte kunna sova igenom när vi ska in med alla möbler :P Bara packa vidare nu!

"Din köplats är nummer, sex."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela