I startblocket till livet

Molnen läcker idag

Publicerad 2010-06-19 11:44:37 i Vardag

och det vill inte säga lite! Jag har ingen lust alls att fara till affärerna och ragga banankartonger, de kommer bli blöta och slemmiga innan jag fått in dom genom dörren. Köket får vänta lite längre, kanske det är bättre väder imorgon eller på måndag. Behöver en kartong för att tömma badrummet och minst tre till köket.. Plus en för krimskrams och en för blommorna. Dvs jag måste skaffa i alla fall 6 till. Fast blommorna kan säkert åka bil som dom är! :) Jag har lust börja köra kartonger redan idag!! Fast går inte, jag måste ha tålamod tills jag kommer hem från Östersund.
Men imorgon blir en rolig dag med full fart! Buggkurs hela dagen och en kväll med Erika. Ska bli roligt snurra över dansgolvet igen, var ett tag sen nu. Men det finns nog kvar i kroppen :) Om inte annat så livas det upp imorgon!


Ser Pride and Prejudice, serien med Colin Firth <3 Perfekt en regnig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela