I startblocket till livet

Lisa vs. Skogen 1-0

Publicerad 2010-06-07 19:17:54 i Vardag

En halvlång promenad senare var vi framme vid tältningsplatsen. På en klippa brevid en sjö där svanar simmade omkring :) Började med att hämta ved från ett kalhygge och bära dit, sen gjorde vi upp eld och packade upp oss lite. Slog upp tältet och sådär. Jag kände mig duktig :) Det var så lugnt och skönt ute :) Samuel gjorde pasta och köttbullar till middag med stormköket, och för er som inte vet så blir all mat gourmetmat i vildmarken och smakar underbart. Kvällsfikat var grilla korv och mashmallows (står på påsen att dom består av glukos, fruktos och sirap ^^). Älsk sågade till och bar dit en stock att sitta på vid elden också. Sov bra gjorde jag också med dubbla sovsäckar. Även fast jag var vaken vid halv fyra en sväng och hörde älgar ropa :/ Men älskling hade ju kniven i tältet så jag somnade om trygg ;) Sen idag efter en uppfräschande dusch åkte vi in till Umeå och spenderade lite pengar. Köpte tshirten på myrorna, jeansshortsen på the store, de rutiga på wear it, blå tröjan på hm. Väldigt nöjd! Och sen på hemvägen så såg vi att det brann i vby! :O Men det får ett eget blogginlägg med sina bilder. Puss hej!











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela