I startblocket till livet

Jordskalv i Sverige?!

Publicerad 2010-06-15 23:01:05 i Vardag

Usch jag har aldrig varit med om att ha känt ett jordskalv förut. Men det där var tydligt! :/ Satt i soffan när jag kände att hela huset vibrerade, tänkte "va sjutton äre för maskin som får hela gatan att skaka?!" (exempelvis när de river is kan det ju skaka sådär) men såg ingenting ut genom fönstret. Tydligen var det ett jordskalv! Usch vad läskigt...! Står lite på VK om det. Står dessutom i en liten ruta "VK.se har för närvarande driftsproblem och därför visas den här artikeln i ett avskalat format." för mig. Troligtvis måånga som är där och läser, rekord? Hoppas det inte kommer något mer skalv bara.. Nu blev jag skakis... Jag bor ju i lilla Vännäs i Sverige. Här ska marken vara stilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela