I startblocket till livet

Sommaren är lång, baparappapaaa!

Publicerad 2010-06-17 10:48:41 i Vardag

Slog mig igår att jag kommer vara bortrest ovanligt mycket i sommar.. Fick lite panik över att jag inte har koll på något, blir väldigt mycket nytt.. Alltid haft häst tidigare somrar så länge jag kan minnas och då var det träning och tävlingar som dominerade. Känns skumt men jag vet att jag kommer ha roligt :)
På tisdagmorgon bär det iväg söderut mot Östersund för att stanna där tills söndagkväll efter midsommar. Sen skynda flytta till Ålidhem och vara organiserad nog att kunna packa till Japanresan med extra stort J! Den påbörjas 10 juli från Vännäs tågstation och jag landar i Umeå 21 juli 20.55 om allt går som tänkt. Därimellan är det en dag i Turkiet och massor med underbart i Japan!!
Sen är det några "lediga" veckor (när jag är hemma och jobbar) innan det bär av till fjällen för att se ett bröllop!! :) Och i september drar skolan igång, men det känns sjukt långt bort, idag är det 17 juni och sommaren är lång! Den ser dessutom ut att bli grymt rolig! :D

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-06-17 15:01:16

Passa på å njuta Lisa. Låter som om du kommer få en fantastiskt rolig sommar..får väl se ifall vi hinner få nån visit vi med ifrån dig ;) eller ifall vi hinner komma uppåt :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-06-17 16:07:27

Jag hoppas vi kommer kunna komma neråt! Eller att ni kommer upp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela