I startblocket till livet

Holy schmoley!

Publicerad 2010-06-09 13:36:30 i Vardag

Tänkte jag när jag såg att min mobilräking låg på 232kr för förra månaden! Men upptäckte sedan anledningen och kom då ihåg att jag betalat bussresan från Stockholm C till Arlanda med sms - 60kr för det. Ändå billigt för att ta sig dit ut, och lokaltrafik gick ju lika bra när vi ändå hade huur länge som helst på oss innan flyget lyfte. Gick ju inte några flygbussar på nätterna heller så vi hade inte direkt något val :P

Längsta samtal var 1:11:46, kostade 63 öre :) 525 sms hann jag skicka också, jag tycker ändå inte jag smsar så mycket.. Haha men jag är ju långt ifrån övre gränsen! Men tack halebop för det är gratis sms, annars hade jag varit ruinerad, eller åtminstone hade jag inte kunnat köpa lika mycket kläder och lika god mat :(


Jag skulle funnits i den gröna rutan tror jag, eller blåa vissa dagar!

Blev precis utkastad ur internetbanken och när jag loggade in igen så stämde inte mitt kontosaldo längre.. Det var skatteåterbäringen som kommit :D Inte helt fel såhär i början av sommaren!! Nu blev jag genast på ett superbra humör trots att det regnar och är tråkigt ute. Och e-sparkontot blev glatt igen, för det var dit pengarna fick flytta i väntan på något större  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela