I startblocket till livet

FÄRDIGT!!

Publicerad 2010-06-10 18:08:36 i Vardag

Nu är bloggen snyggare än någonsin!
Hundratusen tack till Dangerose, du vet vem du är! ;)
Det var guld för jag hade aldrig kunnat göra en så snygg header själv.
Är sjukt nöjd och glad! :D Verkligen.. Tack!

Vad tycker ni om nya designen?

Vill tillägga återigen GRATTIS till alla som tog studenten idag. Kändes härligt att stå utanför kyrkan och sen Lilja och se alla glada strömma ut! Kände liite längtan tillbaka för 2 år sen när det var jag som var huvudpersonen. Fast samtidigt är jag så glad över dom två åren som gått att jag inte vill ha dom ogjorda. Jag får längta till examen från universitetet istället, lär ju va ännu större! :) Sen åkte jag med hem till killen min och efter ett tag kom lillebrorsan som då åkt klart i björkpyntade vagnen, och det blev supergod middag och älsk hade gjort en maffig chokladtårta som såg ut som en studentmössa till han i efterrätt. Skitfräckt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela