I startblocket till livet

Det börjar sjunka in

Publicerad 2010-06-13 13:16:39 i Vardag

...att jag verkligen kommer flytta om några veckor! Nu är alla kontrakt påskrivna och bara handling som är kvar. Spännande ska det bli! Jag som blivit fäst vid alla mina blommor, har bara fina kvar nu tycker jag men vet inte hur jag ska rymma alla på rummet. Får säkert ställa ut dom i resten av lägenheten också, kan inte tänka mig dom kommer klaga på att det blir för fint :P
Känner mig fullt vid liv idag :) Och sen vid fyra bär det av till jobbet, känns lite tråkigt att jag inte hinner träffa Säm ngt när jag jobbar kväll och han natt men efter ett 13-20 pass på måndag har jag flera lediga dagar i rad! Då hoppas jag på superbra väder! Inga moln på min himmel tack :D
Men nu är det dags för lunch, när jag bestämt mig för vad jag vill äta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela