I startblocket till livet

Bodypump + brie = beach!

Publicerad 2010-06-01 19:24:31 i Vardag

Kom nyss hem från stan och ett härligt bodypump-pass på IKSU. Första gången jag provade pump, ångrar nu att jag inte kört det tidigare. Jättekul! Och jobbigt, men man kunde ju välja själv hur mkt vikt man ville ha på varje övning så det va skönt :) Känns finfint i kroppen såhär efteråt!!
Sitter nu och smaskar på creme brie och salta kex. Det är detta som ska bygga min kropp till beach 2010 (nej den har inte börjat för jag har inte badat ute än). Lite brie känns också finfint i kroppen nu såhär efteråt ;)

Btw nu är kontrakt skrivet på rummet och jag längtar till stan! Då kan jag ju va på IKSU liiite lättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela