I startblocket till livet

Varmt varmare varmast Japan

Publicerad 2010-07-19 09:39:41 i JAPAN -10

Igar va vi ut pa karaoke igen, va inte supertaggad men Patrik bestallde in vodkashotar at alla, och det var seriost dricksglas, inte shotglas. Ackligt men man kan ju inte va samre an de andra. Sen forgylldes kvallen lite extra av att tva japaner joinade oss och sjong faktiskt ratt bra pa engelska. Hemma igen halv sex imorse, klev inte upp forran ett idag. Nu ar klockan 16.20 och jag ska ta en powernap sa fort jag skrivit klart det har.
Va ut nu nyss och kopte forst frukost, sen letade vi upp vars och nar flygbussen gar. Tog en bra stund men nu har jag bokat tva platser 18.45 imorron till Kansai Airport at mig och Olle. Alltsa bara en natt kvar har, tiden har gatt asfort! Verkligen varit harligt och roligt, och inte riktigt slut an! Men ikvall blire nog nagot liite lugnare, ar lite bakis och valdigt trott och pallar inte mer fest. Kanner mer for att strosa runt bara och titta pa folk och prata med folk. Men far se vad Olle vill, inte traffat han sen igar pa karaoken, han kanske har nagon battre ide :)
Tankte ta en taxi till Hyatt hotell pa vag tillbaka hit, ar en bra bit att ga och jag va less i fotterna, sa vi sa Hyatt (det ligger hyffsat nara Patrik och ar hyffsat kant) och chafforen upprepade "Hyatt hoterru" och korde ivag. Men fel. Sa slutade med att jag betalade och vi hoppade av och fick en 45min promenad tillbaka hem. Hade varit narmare ga hela vagen fran borjan, men motion ar val bra. Har fatt valdigt mycket motion i detta land, har inte riktigt traningsvark men ar ratt stel i benen, vi gar nog i snitt typ 12h pa en dag. Och da skojar jag inte.

Kommer bli trakigt att fara harifran imorgon. Men saknar allt folk dar hemma <3

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-07-19 11:46:03

Vi längtar efter dig LIsa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela