I startblocket till livet

Uppdaterat IGEN =O

Publicerad 2010-07-08 23:48:24 i Vardag

Forex får minuspoäng för dom hade inga yen hemma.. Men lite lira fick jag iaf växla till mig. Vi ringde till Forex i Sky City istället så dom har lagt undan massor med yen åt oss så vi garanterat får på söndag :) Sen nu ikväll så cyklade jag ner till centrum IGEN och mötte upp Per och Emil på Waynes för fika me prat. Roligt träffa Emil också, det gör jag inte varje dag, men nu bor vi ju i samma stad så lär bli mer i framtiden. Sen kom Olle dit också och vi rörde oss mot Rådhustorget för "Sommaren i city", var faktiskt Salem Al Fakir vi ville se ;) Och det fick vi! Han såg lika mycket ut som en hobbit med sitt lockiga hår och stora leende live som han gjorde på melodifestivalen på tv. Sött. Hade tur för Nille tog med en tröja åt mig så jag behövde inte frysa så länge, jag trodde ju bara vi skulle fika så hade shorts och linne, liite kyligt. 
Det roligaste var ändå ett par som stod bakom oss (vi va ganska i mitten mitten) som skrattade jättemycket åt våra vackra moves. När jag pekade ut och berättade att vi roade andra också (jag stod me ryggen mot scenen så såg) så gjorde dom tummen upp åt oss ^^

Och jag cyklade i god fart uppför svingen båda gångerna! Är man bra eller?! För er som inte vet så är svingen en jättelång S-formad gång och cykelbro som går från universitetet ner till centrum.

Nu borde jag sova, imorron äre Vännäsdagarna, och jag har packat klart. Idag har ändå varit en bra dag trots omständigheterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela