I startblocket till livet

Ridpantsen har luftats, de japanska nerverna är lite lugnare då :)

Publicerad 2010-07-05 14:08:46 i Vardag

For till Lundstens på förmiddagen och fick rida ett jättefint sto som heter Wilda. Hon va lite bus men gick fint :) Ska förhoppningsvis tillbaka på torsdag, då tänker jag vara duktig och cykla dit, är ju inte alls så långt egentligen, kanske 5km eller nå liknande.

Nu sitter jag och väntar på att Olle ska dyka upp ska vi snacka lite Japan. Vi åker ju snart :O Jag har ingen aning vad jag ska packa med.. Tål att tänkas på! Ska nog ta och chatta lite med Vållberg och fråga hur det japanska vädret är just nu! Shorts eller jeans?
Haha jag är nu lugnad, verkar inte som att jag kommer frysa :D Bikini nr 1 och 2 får följa med! Samt shorts nr 1-4 och linne nr 1-10. Då klarar jag mig nog ;)
Timmarna i Istanbul hoppas jag också är fint väder!

Ikväll blir det jobb... Hela natten.. Sen semester!! Fullt upp tills jag åker med tåget..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela