I startblocket till livet

Resfeber

Publicerad 2010-07-08 12:38:39 i Vardag

Står numera bara och stirrar på alla kläder jag lagt upp på sängen. Känns som jag har med jättemycket framme men ändå inte nog till Japan. Har inte stoppat någonting i väskorna än.. Jag blir alltid nojjig över packning, brukar alltid ta med överdrivet mycket men bättre det än glömma något. Ikväll har jag som deadline för att vara färdig med allt iaf, det ska nog gå.
Igår var en berg-och-dalbane-dag. Det var jätteroligt att träffa Jessica! Vi körde ut till min stuga och låg och solade hela eftermiddagen, sen fick vi en trerätters middag av mamma och pappa. Förrätten var smörstekt aborrfilé, potatis och gräslöksås på tunnbröd. Rena delikatessen! Sen pasta med pesto, skinka, mozarella, solrosfrön osv till varmrätten och jordgubbar och glass till efterrätt. Vi var verkligen mätta och glada efter det när vi körde hem åt olika håll! :)
Kvällen var inte lika rolig.. Nu är jag singel igen, men det hade kännts ett tag så det blev ändå bra. Vänner kan man ju vara, vi har ju inte skiljts bråkande eller så. No hard feelings.

Nu ska jag cykla ner till centrum för ett besök på Forex. Yen kan vara bra ha i börsen! Och några lira också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela