I startblocket till livet

Nyvaken

Publicerad 2010-07-17 06:31:49 i JAPAN -10

Klockan ar 13.20, jag ar nyvaken och sjukt trott. Patrik klev upp 8.30 for att se nagra karnealvagnar rulla men jag orkade inte. Vi for ut igar trots allt, sag morkt ut ett tag nar vi helt plotsligt inte hade nagon tolk men sen slutade det med att vi hade tva :) borjade med en sushimiddag, sen skulle Patrik hem och duscha, byta linser, byta om och ta ut pengar, han hade inte varit hemma pa tva dagar och kande sig val inte sa valdigt frasch :P Aja, tva timmar senare och ett skokop senare sa kom han tillbaka i samma utstyrsel, for vi hade nyckeln till lagenheten, mycket smart. Men han foljde med oss ut vid halv ett anda efter nagra ol pa Hub. Men blev inte world, dom ville ha 3500yen for att komma in. Rang and dales tog 1000yen for tjejer och 2000yen for killar ;P Da ingick en whatever i baren i priset. Och oppet till 06 har typ allt har :D

Japaner, kineser och koreaner vet hur man rojer! Aldrig haft SA roligt, dansade mer an halva tiden, valdigt varmt sa alla va svettiga som efter ett maraton men alla luktade som rosor anda, jag med, det ar nagot speciellt med Japan :)

Nu ska jag och Erik ut och leta frulle, sen ga ner till la festivale!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela