I startblocket till livet

Ikväll smäller det!

Publicerad 2010-07-10 20:31:34 i JAPAN -10

Ikväll 21.45 går tåget från Vännäs tågstation.
Liggvagn till Stockholm.
Flyget lyfter 12.20 från arlanda.
Väskan är färdigpackad och frukost handlad.
It's gonna be legendary!

Vännäsdagarna håller på för fullt. Gick på marknaden en sväng idag, köpte en sjukt snygg väska. Men den får stanna här i Sverige, så plockar jag upp den och min bil när jag kommit hem igen.
För att skriva lite om igår så var det grymt roligt! Vi började med att spela fotboll på badet, jag och några av killarna. Jag förlorade inte! Även om det var nära.. Jag hade 9 prickar när O fick sin sista till 11 (vi spelade rövdunk, verkligen fint namn på ett spel..). Sen grillade vi och det kom massa fler, bland annat så kom glassbilen till oss och glassmannen stannade och åt lite grillat, lite glass och var allmänt awesome innan han typ elva körde hem och lämnade oss med en sista tutelitut och ett typiskt glassmannenskratt. No names nämnda, glassmannen får vara anonym. Men jag har bildbevis! Fast den här datorn har inte bluetooth så jag kan inte skicka över de...
Sen kom Jocke och Milla och plockade upp mig och vi va till en annan fest som också va kul. Sen blev det hotellet och massor med folk, musik och sjukt roligt. ALLA var verkligen där, både folk man kände igen och de man aldrig träffat sen gymnasietiden. Drar till med roligaste vännäsdagskvällen jag varit med om och jag tror det är sant! :D

Men nu är det JAPAN som gäller!!!! Drygt 36h resa att se fram emot ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela