I startblocket till livet

Första badet för i sommar!

Publicerad 2010-07-06 14:26:41 i Vardag

Jag vet att jag inte är snabb på att bada, men har ju jobbat alla fina dagar tills nu och när jag varit ledig har det varit kallt eller regnat typ. Men idag äre varmt! Klev upp halv tolv efter att ha sovit några timmar efter jobbet (ska ju kunna somna sen inatt så då kliver ja upp tidigt) Blev frunch framför datorn sen gick jag ut på gräsmattan framför huset och la mig. Men det var typ för varmt, riktigt jobbigt varmt.

Så efter en timmes solande, ett parti Yatzy med Emma (som hon vann med 4p) och lite mera rastlöst solande så bestämde jag mig för att cykla iväg till Nydalasjön, sagt och gjort! Var inte så långt till en mysig halvliten brygga. La mig där ute men tog inte lång stund innan jag simmade runt i sjön! Skönt!! :D

Fick precis nyheten att Carro är vidare till final med Maya Ray i Falsterbo! Lycka till då också!!

Ska ut och lägga mig på gräset igen nu, min bikini har inte hunnit torka än, seg den är.. Men ska ju inte till Tuvan förrän vid fyra så det hinns nog! Vi hörs nog mer imorron! Om jag hinner skriva innan Jessica kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela