I startblocket till livet

En snygging!

Publicerad 2010-07-15 10:57:05 i JAPAN -10

Nu har jag på mig min kimono (som egentligen är en yukata, sommarklänningen) som vi inhandlade igår, fullt utrustad med bälte och ros i håret. Ser verkligen ut som en japan också förutom att jag är blond. Killarna har också yukata. Började precis ösregna och åska så vi sitter och väntar på att det ska bli bättre ute. Går nog rätt snabbt. har varit riktigt fint väder hela dagen hittills. idag har jag sprungit runt på egen hand och kikat på saker, träffade ett gäng trevliga indier som ville ta kort tillsammans med mig och några japanska skolflickor som tyckte det va asnajs att bli fotade och ville ta massa bilder åt mig på mig och dom. Alla är så trevliga här!!

Igår åt vi på chubbycub eller va de hette, då fick man laga sin egen mat vid bordet och det va sjukt rolig grej. Sen sjöng vi karaoke i 3h och på båda ställena va det gratis med all dricka så ja det blev ju en del. Efter karaoken va vi förbi nå krogar innan vi slutligen tog en taxi hem. Blev som vanligt sent, och klev inte upp förrän ett idag. Vi har ju nästan svensk dygnsrytm här också ;D

Imorron vill jag till ett apberg! Får se hur det blir med det. Förmodligast. Massor av bilder har jag också, blir många långa bildinlägg sen när jag är hemma igen. Men nu har det typ slutat regna och vi ska ut bland folk på karneval eller nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela