I startblocket till livet

Utlåst från universitetet

Publicerad 2010-01-04 12:21:10 i

Var duktig och klev upp 7.40 idag, åkte 8.20 in och hämtade ut kursboken på medicinska biblioteket. Hade tänkt vara flitig och sitta i vår datasal och gå igenom några föreläsningar över internet men alla dörrar in i universitetet va låsta. Skitirriterande! Vaf*n öppnar dom inte förrän 7e för?! Jag har inget förbannat lov, jag måste få komma in så jag kan plugga! Men fanns inte så mycket att göra åt så jag tog lokalbuss ner till centrum och kollade in Stadiums rea i väntan på nästa buss hem. Hittade "vinter"skor och ett par träningsshorts. Så nu är ja väl ungefär neutral igen i humöret :P

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-01-04 12:25:23

Var va dom när vi var där sist?! :D

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-01-04 15:15:12

Ingen aning faktiskt. Såg inga som såg ut sådär då. Eller de kanske inte va på rea då, jag brukar inte ens titta på skor som kostar nästan 1000 för det vill jag inte betala :P Men rea är najs, dom låg på ett bord och stirrade på mig bara ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela