I startblocket till livet

Torsdagsfunderingar

Publicerad 2010-01-28 21:27:51 i Vardag

Har verkligen blivit dålig på att uppdatera er ibland. Det går som i vågor, men så är det ju.. Ibland händer inte så mkt. Så är det just nu. Jag pluggar och jobbar och är med kompisar därimellan när jag hinner. Men tänkte försöka få ihop iaf ett kortare tråkigt inlägg som förmodligen gör att jag tappar mina läsare :P Inte för att ni är så förskräckligt många, men hade jag haft över 500 views om dagen så hade jag kanske slutat blogga. Det hade varit lite läskigt. Eller så hade jag skaffat massa egna annonser och tjänat en fet lön varje månad på min blogg ;)

Sitter och ser på Robinson nu, det är spännande, jag hejar på Mats tror jag, men Mikko verkar också va en härlig person! Vet att robinson inte längre går ut på samma sak som de första säsongerna. Vet att jag sagt det här flera gånger, men jag tycker inte att en värdig vinnare är den som lyckas hålla sig i största pakten genom hela tävlingen. En värdig Robinson-vinnare ska vara en person som faktiskt skulle klara sig på en ö utan mat. En överlevare, inte en översittare. En som vinner tävlingarna. På lördag avgörs det tror jag! Och jag tror också att jag kommer missa det.

Sen har jag inte mer åsikter och händelser att vädra här ikväll :)
Nu ska jag återgå till att läsa Eclipse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela