I startblocket till livet

Tisdagnatt, jobb & drömmar

Publicerad 2010-01-19 23:50:17 i Vardag

Sista natten för den här gången. Känner mig riktigt pigg än, nästan sådär hurtig. Jag fattar inte varför det ska kännas bäst att träna på natten. Jag kan få värsta ilen och vilja ut och löpträna sådär halv ett på natten när jag borstar tänderna. Men blir inge av inatt. Tur jag ska in till iksu imorron me Elin. Vi har inte bestämt vad vi ska hitta på än men jag tänkte nog passa på att springa lite först. I alla fall som förra gången. Sen kanske gymma benen? Eller mage och rygg :) Eller axlar, haha jag är verkligen sämst på att planera träning så. Tur det finns folk jag kan härma och sno upplägg av. Typ Nils.

Ber om ursäkt om det är ngn som stör sig på att jag skriver med förkortningar och förenklingar. Men det är så jag skriver när jag skriver vanligt. Inte när jag skriver skolarbeten eller CV'n eller sånt såklart. Men till vardags. Hoppas ni inte stör er så mkt på det :) Tror inte jag använder förkortningar som inte går att fatta heller så de är väl lugnt antar jag.

Körde till Brån och red Maya idag. På banan där. Hon va jättefin. Vilken nyhet va?! Hörde att Carro skulle till backen och åka bräda med Nils. Måste erkänna att jag höll tummarna för henne, att hon skulle hålla sig på benen. Inte jättebra att ramla med handen i gips men de hade gått finfint hörde jag. Blev småsugen att själv fara dit någon kväll eller helg. Vet inte om jag har skidorna kvar.. Dom blev nog för korta sista åren, säkert sålda. Men har ju min gamla bräda som snällt följt med på diverse äventyr! Men behöver någon frivillig som följer med som jag kan få åka med i liften. Kan seriöst inte åka lift utan någon stabil person brevid, men med det så går det oftast riktigt bra :) Övning ger färdighet! Ner tar jag mig ganska graciöst däremot, men jag hoppar inte. Eller isf i jättelåg fart i sånna där pyttegupp när man knappt lämnar marken. Önskar ändå jag kunde/vågade göra såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela