I startblocket till livet

Tenta nr 2 av (valfritt stort tal) avklarad!

Publicerad 2010-01-15 20:24:35 i Vardag

Kändes bra så jag känner mig säker på minst ett godkänt :) Nu blir det en lugn helg, fast blir tvungen rycka in och jobba kväll imorron, men ska försöka ta det lugnt ändå resten av helgen. Sen på måndag blir det nytt kursmoment. Jag håller tummarna för samuel som har tenta imorron. Har varit med Jocke och Elin upp innåt landet i eftermiddag också när elin tittade på en skoter. Hon va så duktig så och lyckades köra både på elljusspåret och i ett dike ;)
Jag ska ta skoterkörkort har jag bestämmt mig för också! Kan va bra att ha, om jag någon gång vill prova köra lite. Lär inte va så svårt, inte teorin iaf, körningen lär va lite klurigare men lär ändå gå fint, bara jag tar det sakta och lugnt. Siktar på att bli proffs lagom till 2012. Eller?

Kommentarer

Postat av: Gustav

Publicerad 2010-01-15 21:21:53

Hoho. När det gäller skoterkort så är teorin den svåra delen, och den är löjligt lätt :P



Inget att oroa sig för iaf :)



Mvh

/En numera trogen läsare

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela