I startblocket till livet

Seriöst bästa parodin!!!

Publicerad 2010-01-06 20:06:11 i Vardag



Samma gäng som gjorde den av många hyllade parodin på Twilight. När jag hittade den här, jag höll ärligt på att dö av skratt! Gör det fortfarande när jag ser den. Dom är ju råseriösa, underbart ^^ Annars är det tomt på twilightfronten. Har börjat läsa om serien, eller vill läsa Eclipse men då måste jag ju läsa de innan också såatt. Längtar tills New Moon släpps på dvd, och sen Eclipse biopremiär! Vet inte när det blir i Sverige men har för mig jag läste att den skulle komma 30 juni i USA, förhoppningsvis får vi den samtidigt som en till nattbio ;) Fast den här gången behöver dom inte visa föregångarna innan. Skulle bli smådrygt med 3 filmer i rad. Speciellt som man redan kommer ha sett de så många gånger. Twilight, twilight.. vet inte ens hur många gånger jag har sett den men inte är det fem i alla fall. Och ja, jag gillade New Moon bättre, och det bästa är att jag själv också hittat den perfekta pojkvännen. Och det ännu bättre bästa är att han är riktig och inte bara en fictionfigur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela