I startblocket till livet

Sagan om Vargpilot

Publicerad 2010-01-25 15:16:33 i Vardag

Lisa - Kan inte du gå till hans UK adress och knacka på och fråga om han öppnat paketet med den snygga tishan än?

Pilot - *host host*
Det ar en postlada  (for det har jag inte aaaaalls kollat upp!)

Stackars kille.. har sakert manga som stalker honom, jag sag nan intervju dar han sa att hans foraldrar var ratt hart atsatta ocksa.

Lisa - Du kan ju också gå till dom!!!   

Pilot -  Guuuuuud sa pinsamt.


*knack knack* *dorren oppnas lite forsiktigt*
-Ja vad vill du da? *hans pappa pratar med mork basrost och kikar ut genom den halv oppna dorren*
-Jo jag undrar bara om er son Herr Hunk ar hemma?
*hans pappa sticker ut en gevarspip och Pilot lagger benen pa ryggen och springer*


Edit; Om jag ens kommer fram till dorrn av alla brudar som campar utanfor.

Lisa - ...jag ser framför mig hur Pilot börjar skaka av rädsla för geväret och ilska över att hon inte får träffa Herr Hunk som så självklart finns där inne.  Pilot tappar kontrollen och PANG så står där en varg-Pilot! Vargpilot slänger sig över de campande brudarna som gör att Herr Hunk stannar innomhus och sliter dom i stycken. När det inte finns en enda brud kvar i sikte så vänder sig vargpilot mot Mr Hunk som fortfarande står förstelnad i dörrspringan. Hans gevär hade ingen effekt mot den förgrymmade vargpilot! Men då! Kommer Herr Hunk till undsättning och trots att solen skiner så kommer han ut genom dörren för att rädda sin far Mr Hunk. Vargpilot blir bländad av Herr Hunk som så vackert (och rätt gayaktikt) glittrar i solen. Ilskan rinner ur vargpilot och kvar blir bara pilot! Herr Hunk väljer att leva resten av sitt glittrande och glamourösa liv med pilot för att skona alla världes brudar från vargpilot

Vore inte det mer lyckligt än pinsmt?

Pilot -

Citat:
Ursprungligen postat av -Lisa
Herr Hunk väljer att leva resten av sitt glittrande och glamourösa liv med pilot för att skona alla världes brudar från vargpilot


Citat:
Vore inte det mer lyckligt än pinsamt?
Jooooo.. aaaaaaah  

Far nog gora ett litet forsok av att spara upp honom.

Lisa - Du får höra av dig me resultatet sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela