I startblocket till livet

Nu är Malta-resan betald!

Publicerad 2010-01-27 14:29:21 i Vardag

Har länge drömt om att åka till Malta och lapa sol. Kommer ihåg hur avis jag va på Jorunn när hon åkte dit "bara sådär" och hälsade på sin bror. Men nu ska jag göra samma sak! Jag har bokat och betalat hela resan (utom flygbussarna, men de får bli strax innan bara) från Umeå till Malta och tillbaka! :D Det ska bli awesome att kunna sola och ha de härligt i en hel vecka. En liten semester! Känner mig väldigt glad just nu att jag ändå pluggar på distans, då kan jag ju lika gärna göra det på Malta. Och hälsa på Olle och hans roomie Erika :) Men är nå månader kvar så jag hinner nog både bli jätterädd (inte rest själv förut) och helt lyrisk flera gånger om. Men mest bara se fram emot det, så svårt kan de ju inte va att byta bussar och komma med på ett flyg, folk lyckas ju med det varje dag! :)
Ville bara skriva av mig lite hur härligt det känns att ha allt bokat! Nu ska jag bara vänta på rätt datum. Och medan jag väntar ska jag fortsätta leva mitt härliga liv här hemma i Vännäs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela