I startblocket till livet

Nobody puts Baby in a corner

Publicerad 2010-01-13 16:47:06 i Vardag

Raspeballar. Det måste låta som det osmakligaste man kan äta. Raspeballar. Men för er som inte vet så är det norska för palt! Riktigt gott också för att gå så fort att laga i jämförelse med riktig palt. Sitter hemma hos föräldrarna nu och väntar på att de ska komma hem. Har suttit på universitetet sen kl nio imorse och jobbat med cellbiologin, men det känns bra nu inför fredag. Genetikdelen var så simpel att den behöver man knappt titta på ens, jag vet redan vad det är för skillnad på en recessiv gen och en dominant gen. Imorgon ska jag skriva gamla tentor och förhoppningsvis spika dom ;)
Har börjat spela poker på facebook nu, ännu en beroendeframkallande applikation, men den här känns ändå mer värd än farmville. Riktigt kul. Man fick börja med 3000kr, jag spelade bort alla, sen fick jag 10000kr av jocke och nu är jag uppe i 60000! Men skulle ALDRIG våga spela om riktiga pengar. På låtsas är lagom.

Nu till rubriken! Ett välkänt citat från en kultförklarad film. Jag älskar att det lyser över vasaplan. Ska ta ett kort på det när jag går förbi nästa gång så ni får se. Kulturhuvudstad 2014, det känns som det passar in där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela