I startblocket till livet

Full rulle på natten ger frulle kl 12!

Publicerad 2010-01-24 13:03:32 i Vardag

Jobbade igår kväll. Va jättetrevligt och fick en goood middag. Marinerat älgkött med potatisklyftor och en mumsig sås med soltorkade tomater i. Slutade vid tio och cyklade hem igen för att göra mig iordning för en utekväll! Träffade inte killen min, men Corona stod på schemat och även om kön va dryg och de va kallt så tog det inte så lång tid att komma in. Hittade massa folk i sofforna och det blev dans och prat tills stängningsdags. Måste bara berätta om kvällens skrattattack. Dansade med George och det stod ett gäng tjejer och dansade på kanten vid fönstren. En av dom släppte ner en tom ölflaska på golvet brevid oss. Höll på att dö när George ba tog upp den och gav tillbaka till tjejen!! Hennes min va oslagbar. Hon stod där med den i handen några sekunder innan det typ gick upp ett ljus vad som hänt och hon ställde den brevid sig mot väggen. Hilarious! Sen hämtade vi upp Carros bror på Ålidhem och körde efter nattmat på 7eleven på Teg. Fick en blåbärsmuffin och ramlösa av Erika för besväret. Den va mumsig, men jag hittade inte ett enda blåbär och den va inte blå heller. Inte en äkta blåbärsmuffin, men en god muffin! Den blev min frukost :) Helt slut när jag kom hem, men vaknade av mig själv hela sju minuter innan jag ställt väckaren. Vågade inte somna utan väckarklocka, hade inte varit så bra om jag råkat sova till tre. Men nu ska jag fånga dagen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela