I startblocket till livet

En hälsning från Elin

Publicerad 2010-01-31 13:12:28 i Vardag

Nananananananaaaaaaaaa Elin här!
Igår va kul. Lisa blev full. Jag med hälsar Lisa. Började med hembakt pizza hemma hos Jocke & Milla till Kerstins ära. Grattis på födelsedagen :) Sen åkte vi in till förfest hos Lisas kompis på Nydalahöjd. Gick därifrån till Origo och vi hade tur och fick eskort av två gentlemän, haha fast jag knuffade omkull ena så han ramlade på Lisa. Men hon gjorde inte illa sig, tur för mig haha :) Origo va fullt me folk, lagom ändå. Träffade Samuel och hans läkarvänner, man såg tydligt vilka som gick läkare - dom i toga! Sen kom Malin dit också och vi dansade tills skjutsen hem kom typ ;) Lisas knän dog typ i slutet, men så gåre me 12cm klack. Hon får skylla sig själv hahah. Idag mår vi alla bra :) Norrland är bra!

Kommentarer

Postat av: shirre

Publicerad 2010-02-01 17:00:54

Hej!



SÅg att du har ett stort intresse av trender från röda mattan.

Kika in på min blogg där jag säljer kläder inspirerade från röda mattan. Bla. Kavaj i Olsen-tvillingarnas stil, partyklänningar med öppna ryggar från nelly.com, reaggebyxor osv.

KOntakta mig vid intresse



shirretranings.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela