I startblocket till livet

Duktiga Lisa

Publicerad 2010-01-16 15:39:59 i Vardag

Idag har jag verkligen varit igång! Klev upp vid nio och åt en rejäl frukost. Sen bar det av till Brån och red Maya, hon va superpigg och riktigt taggad men ändå fin och duktig som vanligt. Sen hem och snabblunch innan jag plockade upp Elin och vi åkte in till IKSU och körde lite kombinerat kondis/styrka. Skönaste va ändå bastun efteråt ^^ Kom precis hem och ska göra mig iordning för jobb. Jag hoppas det inte blir för mycket träningsvärk imorgon, hade nog tänkt mig en resa till Brån då också :) Sen middag hos föräldrarna, alltid lika kul :) Men mja, blir bara kort idag. Hej då!

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2010-01-16 16:09:12

hejsan, vad tycker du om dagens outfit?

Postat av: Sisterhood

Publicerad 2010-01-18 15:02:21

Sv: okej, ja jag ska sälja mayene och jag skall köpa en äldre rutinread häst =) har ev. ett halvblod som tävlat 1.40 på gång ;) Måste bara få sålt mayenen först

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela