I startblocket till livet

Dricka kaffe i Brån

Publicerad 2010-01-22 16:14:57 i Vardag

Sjukt gott kaffe deras maskin gör! Precis min smak :) Sam gör alldeles för starkt men de äre bara jag som tycker så där är jag nerröstad. Det blev en tur med Maya i djupsnön idag. Sjukt mysigt och det va nog rejält me mjölksyra i hennes muskler i slutet men hon va finfin ändå! Sen har jag badat Thilda för hon luktade bajs, hon va söt men tyckte inte det va sådär jättekul. Sen blev hon lite galen när hon va  blöt och sprang runt och irriterade Joppe. Carro tog nå bilder så ni ska få se på sötnosen. Hon har fortfarande gips men ja tyckte de va ba kul å bada lillvovven. Nu är hon mjuk och luktar gott igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela