I startblocket till livet

Decenniets bästa skådespelare!

Publicerad 2010-01-08 20:46:07 i

Läste på aftonbladet.se att titeln årtiondets bästa skådespelare hade den 6e januari vunnits av ingen mindre än Johnny DeppPeoples choice awards i Los Angeles. Han fick så sent som förra året ta emot pris för sin livsgärning som skådespelare. Jag tycker lätt att han är värd det! Med röstningen på aftonbladets hemsida som grund så tycker 89,3% att han var rätt man(/kvinna) att vinna medan 10,7% anser att det finns bättre skådespelare. Hittills har över 8000 röstat så jag tycker att jag kan dra slutsatsen att han va värd det! Och det är min personliga åsikt också, jag kan tyvärr inte vara helt opartisk nu. Under decenniet så har han hunnit med många riktigt bra filmer, jag har inte sett alla hans men av dom jag har sett så älskade jag Pirates of the Caribbean (såklart), Sweeny Todd, Kalle och chokladfabriken och så ännu mer choklad i filmen Chocolat. Känner på mig att jag kommer bli stormförtjust i Alice i underlandet också. Tim Burton och Depp tillsammans är som smort för framgång. Haha det där blev nog en lite konstig mening men ni förstår nog vad jag menar! Har aldrig sett en bio i 3D än heller, kanske blir det där min första om det inte blir Avatar snart. Såg på imdb att det kanske blir en 4e piratfilm, Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides. Hoppas det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela