I startblocket till livet

1/1 2010

Publicerad 2010-01-01 22:53:05 i Vardag

1 januari 2010. Känns riktigt bra och jag har höga förhoppningar om det nya året! Igår va jätteroligt, träffade lite nytt folk och folk jag redan känner lite halft. Var med Samuel och massa folk på Ålidhem. Vi började med finmiddag, räk-dill-röra till förrätt, oxinnerlår och potatisklyftor till varmrätt och jag tyckte det va sjukt gott även fast köttet va rejält rött jag jag är fruktansvärt rädd för rött kött (frågade typ 3 ggr om det inte var farligt rött). Men de gick fint och varken jag eller någon annan dog. Jag kan nog sluta va så fjaskig, för gott var det! Sen kladdkaka och glass med chokladbitar i till efterrätt - också mums! Annars bestod kvällen av musik man kommer ihåg från mellanstadiet (Five, Anastacia, Hanson.. sjukt roligt att sitta och skratta och komma ihåg fler, de flesta texterna satt också!) Vi såg Grevinnan och Betjänten också, den från 1963, man va tvungen att dricka när betjänten drack SCHKÅLL!! Och inte minst så blev det några fina "Dirty Dancing lyft" ;) Ni önskar ni varit där och sett, ni missade något. Men har ni tur kanske det händer fler gånger ;) Ring klocka ring!! Och sen gick vi ut och såg alla fina fyrverkerier runt om Ålidhem och drack champagne ur kristallglas. Det är dom små sakerna som gör kvällen. Trött var jag när vi va hemma i Vännäs igen. Tog väl ungefär 2 minuter för både mig och Samuel att somna. Men har varit pigg idag ändå och känner mig nog normal imorgon.
Imorgon ska jag till Cicero igen och blir nog en ridtur i snön om det inte är för kallt eller snöstorm. Sen kanske det blir en tripp till Media Market nu när de har rea på allt, jag kanske äntligen kommer mig för att köpa en ny micro.

Förlåt för ett rörigt inlägg men det går inte att beskriva en nyårsafton utan röriga inlägg. Haha!

Ha det gött och jag önskar er alla ett trevligt år!

Mitt år hoppas jag börjar med att jag vinner Göteborg Horse Show för 2! Vore härligt att få vara med om det en gång till! Göteborg slår Stockholm med hästlängder! :D

Kommentarer

Postat av: Ida Tallhed

Publicerad 2010-01-01 23:54:34

hejsan :) hoppas du nu är nöjd med din fina design. hade planer på att behålla den själv om du skulle skitat i betalningen ;) hehe ..



de är så många som skiter i att betala i slutänden, känns skönt att du inte gjorde de :)



jag gillar den här designen skarpt! första designen jag gjort med rullgardinsmeny högst upp..



Kram

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-01-02 00:06:11

Jag är supernöjd och de va ju sjukt billigt tkr jag :) Fast du kommer få ett mejl nu.

Postat av: sandra

Publicerad 2010-01-02 10:52:43

Hej vännen ! Allt bra idag?

Mysig blogg

Kram

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-01-02 11:11:32

Hej! Dagarna rullar på och de är lika bra som alltid nuförtiden :)

Tack! Jag är riktigt nöjd själv också. Känns roligt med en förändring nu till 2010! Så de blir ett toppenår ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela