I startblocket till livet

Trasig bil eller bara teater?

Publicerad 2010-02-09 22:26:55 i Vardag

Ikväll så strejkade min bil när jag körde på väg till Samuel. Inte roligt alls att hamna i en korsning utan att komma därifrån.. Men en snäll man stannade och hjälpte mig putta in bilen till vägkanten och där fick den stå och skämmas i väntan på mekanikern. Han ringde när han kommit dit, då fungerar bilen precis som den ska?! Skrattretande! Jag hade ju försökt stänga av/starta om flera gånger och provat efter konstens alla regler. Jag trodde att min bil gillade mig (den har aldrig strejkat förut..) men tydligen inte idag. Men den fick ändå fara iväg på koll. Hoppas den strejkar imorgon så att han kan se vad som va problemet. Eller att den är frisk och aldrig mer gör sådär igen :)
Kanske man skulle satsa sina pengar på en trampbil istället? En sån här från Ferarri lär ju va rätt hyffsad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela