I startblocket till livet

Simrekord :)

Publicerad 2010-02-09 18:51:50 i Vardag

Idag har varit en sån där fullt-upp-dag. Åkte in till stan med 7.20bussen och hade handledarträff med klassen. Funderade på att hellre sitta själv och plugga men kändes ändå bra vara där, alltid fastnar det något nytt i huvudet. Sen åt jag lunch med pappa på ett café som heter Göteborg, ligger öst på stan. Mysigt och gott var det! Vi tog Västerbottenspaj med stenbitsrom, hackad rödlök och gräddfil båda två. Va allt möjligt mer på tallriken också och jag va glatt överraskad :) Är småskeptisk till paj annars men det va riktigt gott. Allt slank ner men sen kände jag mig rund som en boll. Jag som skulle till IKSU och simma, va rädd att sjunka istället. Men sjönk gjorde jag inte utan de gick finfint simma och jag fick inte kramp eller någonting även om de va nära lunchen :P

Sammanfattning av idag:
Frukost: Havregrynsgröt m. lingonsylt & mjölk
Lunch: Västerbottenspajen & vatten
Middag: Blodpudding m. lingonsylt & mjölk (+ en macka med jordnötssmör..)
Motion: 1875m blev det på 58minuter! En snitthastighet på ca 1,9km/h!
Kvällsfika: Förhoppningsvis lite frukt och inte popcorn ;P

Jag är så stolt
över mig själv att jag simmade så länge och långt och fort. 75 vändor.. Kändes i hela kroppen kan jag lova, och känns fortfarande. Mest som en ruggigt härlig seg känsla. Men måste ha sträckt ena knävecket för gör ont när jag har benet rakt, kände det när jag gick från bussen hem nu för en timme sen.. Skoterkursen idag va slapp, han pratade på och jag försökte lägga det viktiga på minnet.. Ska upp till Säm en stund ikväll :) Annars ska jag nog bara plugga lite mera. Och inte äta popcorn! Inge roligt på tv.. möjligtvis jag kanske kommer slötitta på House vid nio. House är häftig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela