I startblocket till livet

Jag har sett 3D nu!!

Publicerad 2010-02-08 09:17:19 i Vardag

Haha jag vet att jag är väldigt långt efter majoriteten av Sveriges ungdomar. Men jag är inte ofta på bio, och har aldrig blivit av med en 3Dfilm förut bara. Men igår såg jag Avatar med Säm <3 Det var sjukt häftigt, men sen blev jag typ van och tänkte inte så mycket på det. Men hade varit konstigt att se en platt film direkt efter :P Sen för att beskriva Avatar i sig så tyckte jag att den va awesome! Hade höga förväntningar men blev glatt överraskad ändå. Men lite konstigt var det med 3D.. Det va lätt att börja spänna sig och koncentrera sig för mycket på att se istället för att bara kolla på filmen. Då började det klia i mina ögon efter en stund så jag fick påminna mig själv att slappna av.
Såg Snabba Cash på bio i fredags, den va också bra. Den va hemsk, men inte hemsk hemsk och bara lite ångest. Så jag behövde inte blunda så mycket trots att jag är en fegis :) Men det är mycket värre med ångestfyllda filmer tycker jag än rent våld i sig. Kommer aldrig glömma Pojken i randig pyjamas.. Men gillade Avatar mer än Snabba Cash, fast något annat hade jag aldrig trott heller :) Man blir som sugen att själv leta upp Pandora och springa omkring bland allt lysande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela