I startblocket till livet

Godmorgon soliga dag

Publicerad 2010-02-13 09:30:43 i Vardag

Jag är vaken och färdig för en dag på stan :) Har några måsten att köpa och några saker jag ska spana in.. Ett måste är en väckarklocka med tydliga siffror så jag kan kolla klockan på nätterna utan att behöva sträcka mig efter mobilen. Och en kort tvkabel så jag får kanaler i sovrummet, lär inte va så dyrt :) Städade i spegelskåpet igårkväll och slängde bort massa gammalt smink, sånt där man inte använt på över halvåret för man köpte en foundation som matchar bättre eller för man slutade använda puder över huvud taget. Så nu ser det ut som folk där inne :P
Sen är jag rädd att resten av dagen och kvällen behöver ägnas åt plugg, men så går det när man kör skoter och klappar hästar en hel fredag. Då får lördag rycka in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela