I startblocket till livet

Nu kan även nyår få komma! ;)

Publicerad 2010-12-06 21:39:24 i Vardag

För nu har jag tagit tag i mina problem och köpt en vinterjacka! Det blev denna snygging!



Det gick ju så illa att min gröna jacka inte längre är i brukligt skick. Dragkedjan gick sönder... Och jag hade haft den i  två vintrar redan så va inte sugen på att betala för att få den utbytt. Blev en ny istället som förhoppningsvis ska hålla i minst två vintrar den med! :) Jag blev störtkär direkt jag såg den på nätet och gick till Peak's affär här i centrum, men de hade den inte... "Why the face" liksom?! Men lugn lugn lilla bloggen, den fanns på Stadium ;) Nu hänger den i min hall och ser grann ut. Blir till att testa den i helgen i bygdsiljums backar tror jag bestämt. Vinterns premiär på brädan.

Annars då?
Jo det är bara fint! Ska jobba epp imorron, alltid roligt. Och sen natt på "riktiga jobbet" - det som genererar pengar alltså. Ska plugga med kära Erika, och på onsdag blir det en helkväll i julens anda med glögg och julfilm i goda vänners lag! :)

Dessutom är jag färdig med julklappsinköpen. Tror aldrig jag varit i så god tid förut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela