I startblocket till livet

EN iPAD!

Publicerad 2010-12-24 21:47:33 i Vardag

Nej jag fick ingen sådan. Och tack mamma och pappa för det, för jag har verkligen inget behov av en :P Haha! Inte heller en iphone, espressomaskin eller annat som setts som "årets julklapp". Jag hade inte kastat en ipad i papperskorgen, men det hade egentligen varit bortslösade pengar för mig.

Men därimot så fick jag allt jag ville ha och behöver :) Mina drömskor är mina <3 
Är så glad över idag även om jag varit lite sliten. Blev ringd på jobb inatt så inte sovit knappt alls, men jobba en extra natt är ju inte fel. Körde direkt till min bror på morgonen när jag blev avbytt. Fick en god julfrukost och sedan låg jag i soffan i väntan på resten av familjen. En heldag med mys, god mat, julspel, mera god mat, kalle, glögg, godis, spel, mer god mat, paket och karlbertil jonsson (inte nödvändigtvis i den ordningen).

Julafton är så mysigt!! :D
Nu ska jag värma lite mera glögg och ta det lugnt tills ögonen trillar ihop helt och det plötsligt blir 25e december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela