I startblocket till livet

4 dagar kvar till jul...

Publicerad 2010-12-20 18:36:04 i Vardag

Nu bor jag plötsligt ensam i en stor fyra. Snart är det julafton och de andra har åkt hemmåt. Mitt liv fortsätter som vanligt.. typ :) I helgen som var så hade jag ju danskurs en eftermiddag. Lärde mig grunderna till att spinna, svårt men jag får öva vidare. Gick ändå hyffsat (med tanke på hur dålig jag egentligen är), mycket tack vare Gustav - dagens danspartner. Nu är det juluppehåll, men ser fram emot fler kurser efter nyår! I både det ena och det andra kanske :)


Läste ut En doft av timjan igår. Den va mysig, riktig vardagsflykt. Men nu är jag riktigt taggad på att öppna Towers of Midnight! Trettonde och näst sista boken om Tidens Hjul. Grymt bra att den är ca 850 sidor! Betyder en lång tid av roligt ;)

Men nu ska jag ta fram dammsugaren och julstäda så lägenheten matchar min fina julgrupp som står på köksbordet och är vacker. Mitt söta jobb som är så snällt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela