I startblocket till livet

11 dagar kvar till jul..!

Publicerad 2010-12-12 22:42:38 i Vardag

Tiden går fort nu. Imorgon är det redan lucia! Jag har fuskat och ätit lussekatter för länge sen, men ska blir mysigt ändå :) Helt färdig med julklappsinköpen är jag nu också, trodde jag var det tidigare men sedan ändrade jag mig men nu är jag det på riktigt! Haha

Mysig dag har det varit. Åkte buss ner på stan och ja, köpte sista klapparna, sen mötte jag upp föräldrarna och gick hem till dom där det var tacos till middag. Storebror med fru kom också, riktigt kul! Hann se lite från världscuppen i hästhoppning, sen bar det av på dans. Lärde mig några stegvariationer idag och det var ju inte så svårt när man stod och trampade och la in dom med jämna mellanrum. Desto svårare var det dock att lyckas lägga in det medans man dansade och ändå skulle hänga med och va lyhörd hur killen förde. Krävde sitt lilla av hjärnan :P Men det lossnar väl så småningom, som med allt annat. Men hur som så var det roligt! Jag ser ju att folk spexar till det men det är väldigt svårt att lyckas se HUR dom gör i farten, speciellt med fötterna.. Nu kan jag iaf några, teoretiskt sett ;)

Heldagar hela veckan i skolan. Labbvecka.. Blir spännande att kliva upp strax efter sju hela veckan. Kan inte ens komma ihåg när jag vaknade innan åtta senast! Bortskämd som man är med distansplugg, men jag är verkligen mer effektiv från middagstid och särskilt där vid tio-elva på kvällen. Men det går nog fint, om än inte med ett leende på läpparna när väckarn ringer :P

Jag känner mig ibland som en oförskämt glad människa. Men livet blir som man gör det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela