I startblocket till livet

Sommardag sommardag!

Publicerad 2010-08-01 16:33:58 i Vardag

Började dagen med att sluta på jobbet. Körde hem till stan. 1h sömn, sen var det dags att tvätta. Under tiden maskinerna gick så kollade jag blocket och hittade precis en sådan bokhylla som jag ville ha! En Billy i ekfaner, ringde pappa som kom lagom tills jag hängt tvätten. Vi hämtade och bar upp den på rummet, blev mycket snyggt! Och kommer rymma mängder av kurslitteratur :P Sen vika tvätten, köra till sommarstugan, 4,8km löpning med pappa, omladdning med en glass, sen drogs båten igång och dags för wakeboard! Blåsigt & vågigt = magplask = huvudvärk = vila. Har hunnit med mycket idag! Men åkte iaf några varv på fjärden innan benen gav upp och jag stöp :P Inte så smart med löppasset innan kanske.. Lätt att va efterklok! Men det känns skönt att va hurtig :D

Grillat till middag och en skön kväll. Det är så det ska vara i sommarstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela