I startblocket till livet

VGbarn

Publicerad 2010-04-24 23:30:21 i Vardag

Ja nu är jag väl ett riktigt VGbarn ;) Finns ju inte MVG på universitetet annars hade jag kanske varit ett sådant, precis som högstadiet haha. Men det var inte det jag skulle skriva. Nej för det jag skulle skriva var att när jag kom hem från jobbet nu ikväll så hade jag fått ett mejl att tentaresultaten för fysiologin var utlagda. Paniken slår till när man kommer ihåg tentan och frågan är ju om man ska våga kolla.. Men såklart gör jag det medan jag repeterar högt att ett underkänt inte är hela världen utan att de är skit samma. Sen ser jag att nr 19 har VG! Jag fick VG! Och inte bara ett VG.. Ett starkt VG! 61,5p hade jag och gränsen låg på 54p. Näst högst i klassen hade jag också - va en som hade 63p. Max va 68 tror jag om jag kommer ihåg rätt (va ett tag sen jag läste det). Enligt mina beräkningar måste jag ha haft rätt på histologi-bilderna också. Det vågade jag aldrig räkna med när jag räknade mina egna poäng. Helt sjukt!
Och ja jag skryter kanske lite nu. Men det tycker jag att jag är värd för det känns så grymt bra! :D

Kommentarer

Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

Publicerad 2010-04-25 10:44:27

Snygg blogg :D hoppas du har haft en bra helg och att veckan blir bra :D



Gillar du hästar? Kolla in, läs och kommentera min häst blogg, http://satilaryttaren.blogg.se

Kram :D

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-04-25 15:04:45

Tackar! Nog gillar jag hästar alltid! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela