I startblocket till livet

Vårigaste vårdagen hittills!

Publicerad 2010-04-11 18:50:28 i Vardag

Idag har solen skinit heela dagen, och gör det fortfarande! Jag hade balkongdörren öppen hela förmiddagen och det var grymt härligt. Och tyvärr måste jag meddela världen att jag har spenderat denna vackra dag inomhus med tentapluggande. Fast blev en liten tripp tillsammans med Samuel för att äta tårta (körde min bil :D ) och sen tog jag en promenad till affären och handlade hem mjölk, flingor, ägg, köttbullar, pommes, frukt och tentagodis. Så jag har ändå fått luft och lite värme på mig :)

Känns inte så jättebra inför tentan, kunde gärna haft en dag till på mig men jag har gått igenom typ allt en gång till. Och så får jag hålla tummarna att det kommer frågor om sådant som jag kan ordentligt.

Idag har varit en konstig dag, för jag känner ingen hungerskänsla. Kände inte för att äta frukost för jag vaknade mätt, men åt lite till typ brunch. Sen vart det tårta till fika, då åt jag ändå rätt mkt för det va så gott ;D men har inte ätit middag än. Planerar att iaf göra den klockan sju.
Det är jättekonstigt.. Jag brukar ju vara hungrig konstant, ungefär som hoberna i sagan om ringen så skulle jag lätt vilja ha både 1a och 2a frukost. Sen elvamål innan lunch. Och 3 eftermiddagsfikan och en redig middag. Och ett kvällsfika och sen lite snacks innan man går och lägger sig. Det vore allt härligt! Haha!
Men så kan man ju inte ha det, då skulle jag bli rund som en boll. Och förmodligen så är min aptit tillbaka imorgon!

Tillbaks till pluggandet, ska utse några frågor från gamla tentor som jag ska läsa mer om ikväll. Sen blir det middagslagning. God afton Sverige!

(btw så läste jag i tidningen för ganska länge sen att folk är frikostigare med pussar och kramar i sms än i verkligheten. Såååå sant! Inte kramar jag mina vänner efter varje gång jag säger något. Och jag skulle inte pussa någon annan än Samuel i verkligheten. Fast jag skriver inte överdrivet mycket puss och kram åt folk, och puss är nog bara Samuel som får av mig när jag tänker efter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela