I startblocket till livet

Uppåner, neråupp, grisen gal i granens topp

Publicerad 2010-04-17 23:09:46 i Vardag

Som den brilljanta idén jag fick igårkväll så snackade jag med mamma imorse och hon kom förbi och hjälpte plantera om mina blommor. Så nu är dom glada och ser mycket mer välvårdade ut! Blev en promenad i halvsol också, vi hade mycket att prata om. Eller det var väl jag som pratade mest, men hon ville höra så så kan det va ibland. Vi pratade lite om kollektiven jag kikat på också och hur jag kan göra med alla mina grejer. Sen ringde jag och tackade ja till att flytta in där jag trivdes bäst :) Som tur var tyckte Oskar och Johan att mina soffor va snygga och jag fick gärna ha dom i vardagsrummet så dom kunde ligga och slappa i dom, inte mig emot! För då slipper jag hitta något annat tillfälligt hem åt dom.

Är helt utmattad, har varit en tuff dag på många sätt.. Inte kunde jag sova imorse heller, vaknade halv åtta och kunde inte komma till ro. Jag hoppas att imorgon blir en bättre dag, eller iaf att jag lyckas sova. Känner mig kass.

Dagens tips är Black Horse (Nickelback). Skivan är grym. Eller är snarare förra årets tips eller nåt sånt. Har bara aldrig skrivit om albumet på bloggen tills nu.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-18 21:03:53

härligt lisa :) grattis till kollektivet! kul att du får ta med dig sofforna ;)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-04-21 22:38:24

Skriv gärna namn nästa gång så jag vet vem som grattar ;) Men tack! Känns superkul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela