I startblocket till livet

Strax fyrverkeribåt

Publicerad 2010-04-29 16:55:19 i MALTA -10

Ätit middag nu. Sonja och Martin är jätteduktiga. Kyckling och rotsaker och det va jätttegott. Hemmagjord beasås också! Trro jag det va.. Jag kan inte sånt där :P Har duschat av mig havssaltet och solkrämen. Var jättehärligt att ligga på stranden idag, men glömde helt bort att smörja mig första timmarna så jag är ganska ordentligt bränd. Fast inte jobbigt mycket. Bara ganska lagom, sådär så det blir brunt till imorron :) Jag ska lätt va brunast av alla mina vänner när jag kommer hem. Om inte Säm slår mig i Kittelfjäll, men deras väder verkade itne skulle bli så jättebra, och jag är ju faktiskt i tropikerna så lär ju vinna :D (för en gångs skull, han är annars ALLTID brunare, även om jag varit i solarium mitt i vintern och itne han)
Olle kom just förbi med bananmilkshake, inte dåligt som efterrätt!

Snart måste vi fara till hamnen i Sliema till båten. Ska köpa bär innan också som vi kan snaska på medan vi guppar runt på vågorna och ser på ljusen i himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela