I startblocket till livet

Men USA....

Publicerad 2010-04-18 09:41:55 i Vardag

Skummade runt på Aftonbladet såsom jag brukar göra på morgonen. Lilla chocken jag fick när jag läste att Zac Efron har fått rollen som JW i den amerikanska inspelningen av Snabba Cash. Såg den på bio och blev glatt överraskad över Joel Kinnamans otroliga prestation. Hans ögon gjorde varenda scen, det var grymt vilken känsla de gav. Viljan, rädslan, beslutsamheten, paniken. Jag kan inte se Zac i den rollen.. Det finns liksom inte som val i mitt huvud. Kan han verkligen komma från High School Musical efter 3 (4?) barnmusikaler och göra en bra roll i en film som Snabba Cash? Jag är skeptisk. Men man får väl vänta och se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela