I startblocket till livet

*rubrik*

Publicerad 2010-04-26 14:01:58 i MALTA -10

Klockan är kvart i två nu. Det börjar närma sig lite. Min väska väger bara 8kg så det är lugnt på den fronten. Har varit ute och invigt mina löpartights också. De var smidiga och sköna och sitter dessutom otroligt snyggt på mig ;) Mina ben är awesome! Såklart så "dallrar" det ju lite när man springer när musklerna är i avslappningsmomentet. Syns mer nu med tightsen, men så är det ju för alla. Absolut inget att skämmas för! Avslappnade muskler är mjuka och skumpar, de är ändå muskler! Och det syns när man springer med tights, men det är inget jag tänker på och jag skulle bli sjukt förvånad om någon annan gjorde det.

Sen blev jag allmännt irriterad nu, (in a angry black woman style), kom att tänka på ett inlägg jag läste hos en bloggerska som kallar sig för Kissie. Hon tycker det är äckligt när låren tar i varandra. Det är hennes gräns för fetma. Jag har inte kycklingben, men lider inte av fetma för det. Jag tror att hon bara skriver sådana otroligt provocerande saker för att bli känd, för att folk ska snacka om henne. Det fungerar. Och jag hoppas att det är därför. Alternativet vore sorgligt.. Att hon i verkligheten har så sned människobild som det låter.

Och nu! En sista genomrufsning i väskan innan jag kan se den som färdigpackad. Och ska skära morotstavar som jag kan ha med på tåget, lite snacks är aldrig fel :) Sen ska jag köra till stan med min awesome bil.

Sorry för många inlägg på sistone ;) Jag kanske bättrar mig och inte skriver så mycket i veckan.

Kommentarer

Postat av: Ida Tallhed

Publicerad 2010-04-27 16:02:56

den här bloggdesignen är riktit snygg.. måste säga att jag verkligen lyckades bra med den :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela