I startblocket till livet

Omvänd logik!

Publicerad 2010-04-14 16:55:59 i Vardag

Jobbade ju natt inatt med och känner mig slö och trött även fast jag sovit idag. Pluggat och när jag satt och läste om fetma så fick jag lite ångest, så det blev en promenad på över en timme i solen :) Gick in på konsum på hemvägen som jag brukar och handlade lite färdigmat att ha i frysen, lite less på mina egna matlådor för tillfället. Och köpte Grandiosas pizza. Var sjukt länge sen jag åt pizza, vet inte ens när...! Så ikväll blir det en Kebab X-tra allt och jag ska äta den med glädje! Även fast den innehåller 60% av en vuxens dagliga energiintag, men jag får dricka vatten till kvällsfika istället. Blir fint!

Imorgon ska jag äntligen åka in till universitetet igen, måste skriva ut alla uppgifter och se nå föreläsningar. Och ska titta på ett kollektiv. Får se vad jag tycker, annars så finns det ju fler. Känns lite konstigt att jag kanske ska flytta in med massa folk men samtidigt så kommer det nog gå bra. Jag är ju inte direkt asocial av mig och förmodligen inte dom heller. Det enda kommer va att jag måste tränga ihop mig på en mindre yta :P Men kanske kan ställa alla köksgrejer i förrådet i stugan, och typ mina förrådsgrejer som jag inte har någon användning av, bärplockare och sånt där konstigt! Annars har jag faktiskt inte så mkt skräp. Kommer ta med det mesta och det största problemet kommer bli vad jag ska göra av ena (båda?) sofforna. Stugan kanske behöver nya möbler... ;)

Ikväll försvinner iaf mitt piano, lite sorgligt men jag kan inte flytta in ett piano i ett kollektiv, eller typ alls.

Snart blir det Malta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela