I startblocket till livet

Nervös!! :O

Publicerad 2010-04-26 12:13:06 i Vardag

Idag är det måndag. Väskan är packad med förhoppningsvis allt jag behöver ha med mig. Ikväll går tåget. Imorgon flyget. Jag är incheckad. Jag har slut på mjölk hemma. Jag tror jag kommer glömma något.
Vet inte varför jag känner mig stressad.. Har typ ingenting att göra. Ska duscha och byta om till reskläderna, åka till stan och äta middag och fira storebror som fyller 23 imorgon.

Är inte bara nervös över resan, mest bara nervös för det kommer bli grymt roligt! :D
Kan inte klockan gå liite fortare ändå? Så jag får stressa på riktigt, inte bara sitta stilla och va stressad. Ska nog knyta på mig löparskorna och fara ut en sväng, det borde rensa skallen lite. Och få bort lite energi, ska ju lyckas sova på tåget inatt. Puss och kram! /Glad Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela